maanantai 6. joulukuuta 2010

Joulu on joulu..

It is joulu sanoo jumbo, vai oliko itäkeskus..en tiedä kumpi mutta minusta niin ei sovi sanoa. Todella ruma sanoo noin tyhmästi. It is joulu...voi perse, se on niin typerä sanonta että mä en mene näihin ostoksille! It is mahdoton koska mä en voi sietää junttimaisia ajatuksia...
Minna kirjoitti että se on jouluihminen..ja en kyllä voi uskoa että taas ollaan samaa mieltä asioista. Mä rakastan joulua, tunnelmaa, ruokaa, suklaata kaikkea. Toki lahjat ja kaikki nämä yllätykset, kyllä nekin ovat tosi ihanat.
Olen myös ekaa kertaa moneen vuoteen tehnyt töitä jotta olisi itseleivottua tuotteita jouluna. Tein mallasleipää..nam hyvää. Ja pipartaikinaa, gluteenittomat meni roskiin, perkele..jotain tein väärin, mutta eivät olleet uunin jälkeen syömäkelpoisia. Täytyy joku päivä vielä yrittää taistella ja tehdä uusi taikina..
Ja sitten tein pari kuivakakkua, jotka maistuu joululle, nam nam....

Ja niinkun Minna sanoi tunnelmaa tulee valosta, mikä on ihanampaa kun kynttilänvalot ja ihana tuoksu sisällä. Ihan sama mitä tee muut olette mieltä, mehän emme anna periksi, valot pihalle ja heti!
Lunta, valkoinen joulu, onko mitään niin ihanaa kun valkoinen joulu. Kun minä olin pieni, joulu oli aina valkoinen. Onneksi myös viime ja tämä vuosi osoittaa että vielä on toivoa.
Helvetin mukavaa joulun touhua, stressatkaa, älkää valittako, lyhyt yöuni voittaa kun taloon astuu tunnelma, pienen vaivan edestä. Nauttikaa, kohta on joulu jo ohi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti