maanantai 15. marraskuuta 2010

Marraskuu

No niin, näin se aika vaan vierähtää lokakuusta marraskuuhun. Kaikenlaista on tapahtunut kuukauden aikana. Minä, Minna vanhenin tässä ja oltiin sitten Annen ja meidän ukkojen kanssa ulkona syömässä ja teatterissa, oli onnistunut ilta ja oltiin sitten kerrankin kaikki selvin päin, joten löytyy meistä Annen kanssa sekin puoli.
Pidän tässä pari päivää vuosilomaa, kun on niin ankeeta tämä aika, kun ei ole luntakaan. Tupakanlopetus on sujunut sen verran hyvin, että olen polttanut yhteensä yhden askin (noin suurinpiirtein) tässä kolmen kuukauden savuttomuuden aikana. Yleensä tilanne miksi olen sortunut on ollut se, että olen ottanut sen ensimmäisen paukun ja siihen on ollut pakko yhdistää se tupakka, vaikkakin se on maistunut ihan järkyttävän paskalta. Mutta onneksi se on jäänyt siihen yhteen. Toinen syy on ollut se, että kotona on mennyt joko miehen tai lasten kanssa hermot täysin ja olen sittten itkien mennyt vetämään sen tupakan ja miettinyt miten paskalta se taas maistui. Mutta eteenpäin mennään ilman tupakkaa.
Isänpäivä oli, omalle isälleni lähetin kortin, koska meillä ei ole ollut tapana vuodattaa amerikkalaistyyppiseen tyyliin " oh dad, I love you sooooo much" vielä vähiten tulisi mieleeni kirjoittaa jonnekkin naamakirjaan, että on se hienoa kun mulla on maailman paras isä, jota rakastan niin. Miksi mä sellaista kirjoittaisin, mitä en voi täysin allekirjoittaa???
No mutta tein kotona lapseni isälle kakun viimeisen Pirkka-lehden reseptin mukaan ja se oli helv.... hyvää, kannattaa kaikkien kokeilla sitä reseptiä. Tänään menen hierojalle, vaikka siihen ei olisi varaa, mutta menen kuitenkin, kun ei mua kotona kukaan hiero, ei ainakaan sieltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti