keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Missä yöunet?

Hyvät lukijat, taas potuttaa. Voitteko ymmärtää, makaan hereellä melkein koko yön. Leijun pilvien päällä ja oi että kun haluan nukkua. Käännyn ja laitan tyynyn naaman päälle, mutta mikään ei auta!
Mulla on näitä hormooni ongelmia, joten okey täytyy vaan hyväksyä...kait. Mutta kyllä mä sanon teille jotka nukkuu hyvin, että onnea perkeleesti!
En kyllä voi ymmärtää miksi minun etsrogeenit ovat 0% ja tämä taas vähentää muita hormooneja. Miksi luoja antaa toisille liika ja ottaa toisilta sitten liika pois.
Nyt tissit on kipeät ja silmäluomet roikkuu poskilla, onko se naisellista? Vastaus: Kyllä olen kun luotu naiseksi..pieni vika tämä naishormooni..
Hyvää työpäivää ja elämää kaikille hormooninaisille ja miehille, jos näette mua, olen se poikamainen tyttö jolla on kipeät tissit ja isot silmäluomet.
Silmäluomistä puheenollen...meillä oli töissä ihminen jolla oli mahtavat silmäluomet. Olivat niin mahtavat että ne roikkui poskilla. Olivat aina sillei puolitangossa, sillei..häh mä en nää mitään..aika hurja nainen. Mutta näin se on että me ollaan erillaisia, ja olkoot sitten tissit tai silmäluomet tai posket roikkuvia, mitäs sitten. Elämää se vaan on. Itse en pyri täydellisyyteen enkä jaksa täydellisiä naisia katsoa telkkarista, nehän on sairaita :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti