tiistai 15. helmikuuta 2011

Pakarat jäässä!

Hei vaan kaikki iloiset ja positiiviset ihmiset. Ulkona on kylmää...ja älä perkele sano että..on vaan vaateasia..ei se ihan näin yksinkertaista ole. Kyllä ne vaatteet auttaa ja toki löytyy nailonsukkahousut ja kalsarit, pipo ja hanskat. Mutta sitten on tää toinen asia...asiakastyö. Työ jossa tullaan ja mennään, sisään ja ulos. Autoon ja toimistoon..autoon ja palaveriin. En todellakaan laita kalsarit päälle ja persehikoillen istun ja puhun asiaa, jonkun takan vieressä tai jonkun kotona jossa on 25 astetta lämmintä. Mun pimppi ei ole myöskään kovin kiihottunut ajatuksesta että nailonsukkahousut, lämmittäisi mua pitkin päivää.
Mun aivot ajattelee tavallaan...haaroissa..sillei et jos ilma ei kierrä pimpissä niin ei veri kierrä eikä ajatukset kierrä.
Tää on tosi ikävää mut mitäs minä tälle voin tehdä? Housut ovat muutenkin 1 numero liian pienet..joten kerro ihmeessä, miten mä tungen kalsarit niihin? Kerro perkele jos kehtaat!
Mä olen siis nyt sitä mieltä että vaatetus ei ole tässä nyt ainoa vastaus! On niille jotka voi laittaa toppahaalari ja pilkkihaalarit päälle. Mut jos on farkut ja paita yleensä niin haastetta on!
Tää oli päivän ajatus..jos oot erimieltä, laita kommentti!
The hikipimppi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti