perjantai 4. helmikuuta 2011

Perjantai....

ja ukko työpaikan juhlissa. Minä taas kävin kaupassa ja samalla alkossa...ajattelin että kait sitä saa nauttia kun illalla saa istua tukka silmissä, hajut kainalossa ja haaroissa. Verkkarit jalassa ja paskanen iso t-paita päällä.
Päätin syödä nachos,salsalla ja broilerilla. Runebergintorttu, karkkia ja sipsiä. Juomana ajattelin käyttää karpalolonkkua, cokista ja sherryä. Kävin ostaa sherryä, kun ajattelin että voisin sillei pikkuhiljaa hieman hörppiä sivistyneesti. Eikö ole aika fiksua? Juoda, mutta sivistyneesti. Ei taida olla tänään kaikilla sama ajatus.
Mä taidan tästä nyt samalla lähtee vessaan ja mietin että ptäisikö jättää vetämättä..jos kato aamulla sitten kysyis ukolta, miksi hänen piti krapulapaskat jättää vessaan ;-) täytyy kato huomennakin olla jotain puheenaihetta ;-)
Päivitän fb:n, myös illan aikana, kirjoitan tietty että mulla on ukkoa ikävä ja että olen niin positiivinen ja onnellinen, jotta Minnan naapuri saa taas olla kateellinen. Ja toki laitan myös siihen että "kiitos kokille todella hyvästä iltaruokailusta", eihän mun tarvii kertoo että itse teen broilerit, ja nachokset, ja toki itse tiskaan. Laitan naamakirjaan myös kiitos tiskaajalle..koska kiitän itseäni. Sitten loppuun laitan "olen onnellinen" nyt voitte kysyä mitä haluatte..en ajattele negatiivisesti, kunnes sammun. Hyvää pe päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti