perjantai 17. syyskuuta 2010

Itkien pyöräilyt..

Moikka! Kerron teille nyt hyvän tosi tarinan. Päätin elokuun alussa että nyt täytyy alkaa liikkumaan, säännöllisesti, kuten joskus tein. Koko kesäloma tuli juotua lonkkua ja viiniä ja muuta alkojuomia, samalla tämä lisää ruokahalua, joten lopputulos oli noin plus 7 kg. Ette usko mut kandee uskoa. No kutenkin päätin että jos jotain teen se pitää olla polkupyöräilyä. Lenkkeily ei sovi, en osaa hengittää oikein. Aerobic ei ole minun juttu yms.
Päätin pöyräillä 60 km per viikko.
Kun olin hikisesti ja joskus melkein itkien tullut kotiin, olen vaan ajatellut että se on mun asenteesta kiinni jos jaksan tai luovutan. Joskus ei meinaa sängystä päästä ylös koska on niin kova treenikipu jaloissa. Icepower geelin suurkuluttaja olen nykyjään myös. Toissa päivänä ajattelin kun oli sopivan ihana olo suihkun jälkeen ja kovan rääkin jälkeen, nyt hyppään vaalle ja toivon että 2-3 kg olisi mennyt.
Olinhan kuitenkin kaikin tavoin tehnyt työtä. Vähentänyt karkkien syönti ja sipsien syönti yms.
Tulos!!! - 600 gramma!! Voi persreikä ja paskanmarjat ja peräpukama!
Siis mitä helvettiä? Onko tämä kiitos kun 6 viikkoa tekee rääkkijumppaa..?? Ja kun kuukauden juo lonkkua niin kyllä saatana niitä kiloja tulee..voi että mä olen nyt vihainen....
Kävin kuitenkin eilen vielä yhdellä pyörälenkillä..kun en ole vielä päättänyt jatkanko vai ei..
Helppoa se ei ole kun pitää joka toinen päivä käydä polkemassa haluu tai ei..
Et siinä tämän päivän tärkeät...tänään on muuten perjantai. Täys ohjelma tänään ja huomenna, suununtaina sitten taas siivotaan ja tehdään kunnon ruoka.
Moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti