torstai 9. syyskuuta 2010

Tylsää..

Taas on se päivä jolloin perse painaa ja silmät painuu väkisin kiinni. Kävin psykon vastaan otolla, ja nyt olen vallan loppu, slut, over and out. Ei mitään järkee enään istua ja odottaa että kello lyö 15.45..tai 16.
Istun tässä ja nukun silmät auki, sanoin äsken tässä yhdelle että..en ehdi, mulla on iltalehdet lukematta...ei hän tajunut, joten ollaan hiljaa.
Eilen oli vanhenpain ilta koulussa, ja pakko tunnustaa että siellä oli sali täynnä paskan tärkeitä vanhempia. Opettajat tekee mitä ehtivät ja vanhemmat huutaa ja vaati ja tietää aina paremmin. Kyllä mulla hermot meni, kuka helvetti meidän lapset kasvatta? Eikö nyt vanhemmat tajuu että me olemme vastuussa asioista me kasvattamme ja opettajat opettavat muutama tunti. Voi kristus kun toiset ovat tyhmiä, ja nyt perkele mua alkoi potuttaa!
Otsikko oisi voinnut taas olla..onko kukaan enään fiksu tai..missä järki..
Eilen sitten sanoin taas muutaman asian äänen, en todellakaan koe olevani mikään "hyvä äiti", paskat mä huudan ja kiroilen ja en todellakaan ole rauhallinen ja hyvä aina, mut tyhmä en ole. Mutta eilen mulla tuli ajatus että ovatko kaikki niin mukavuuden haluisia että mitään ei saa vaatia. Me vanhemmat keräämme rahaa kouluun, mut kato kun jotkut ei ehdi auttaa..voi voi. Mä teen heidän puolesta vaikka piirakkaa...et ei koko meidän kylä stressaa..hmmmmm!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti