maanantai 31. tammikuuta 2011

Mitäs tänne kuuluu...?

näin minulta kysyttiin töissä tänään..mä vastasin..kiitos huonosti, entäs sinä. Kysyjä ei osannut muuta kun yskiä ja ihmetellä mun vastausta. Mä taas ajattelin vaan että, miksi kysyä mitä kuuluu jos ei saa vastata, huonosti, paskaa tai muuta vastaavaa...kertokaa minulle mikä oikeus on kysyjällä aina tavallaan odottaa että kysymys saa aina kovin positiivisen vastauksen? Mä en tajuu. Töissä kaikki on perseessä ja mikään ei toimi, ei mikään! Miksi ihmeessä kaikki ois silloin..hyvin kiitos! Kun se on huonosti...mä en tajuu!
Eilen luin Fb, eli naamakirjaa ja sillä oli yksi tyyppi kirjoittanut...pitää ajatella positiivisesti että päivä onnistuu hyvin. Mä vastasin tälläkertaa normaalia kiltimmin sillei että voi voi mä en osaa kun kovalevy päässä on kulunut. Voi herran lettas kun tuli palautetta, että...voi kun olet negatiivinen ja koita parantaa ajattelu tapaasi...mä kysyn nyt kerran, mitä vittua? Ajattele positiivisesti kun työt ovat perseestä, eivät toimi, tyhmiä ehdotuksia tehdään joka ei toimi sitten millään! Kuinka voidaan ollettaa että minä ajattelisin että jumalan kiitos että asiat ei toimi, ehkä kenties joskus toimivat, mutta mua ei haittaa...HALOOO ihmiset onko pää puskassa vai perseessä vai missä? En siis tajuuu taas, sorri vaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti