sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Se oli sit siinä...

siis tää vikonloppu. Kyllä oli lyhyt, ei kovin reilua. Perjantaina käytiin Minnan kanssa katsomassa Mtv 3 Korkojen kera...juotiin 2 skumpaa ennen ohjelmaa. Oli muuten tosi hyvää, tai sitten mulla oli oikea fiilis skumppa juomalle. Mä tykkäsin mansikka makuisesta juomasta. Tosin sitten kun Vappu ja Jenni pääsi vauhtiin mulle iski järkky nälkä. Ohjelma oli ihan ok, Matti Nykänen ja Susanna, Katainen ja Duudsonit. Mielenkiintoista porukkaa. Mut en mä uudestaan mene, ei se niin kummallista ollut. Enemmän mua pisti silmään yleisössä ollut kahta naista. Jumalauta heillä oli tissit. Hame oli niin lyhyt että eivät voinneet liikkua. Läskiäkin oli, mut tissit ois riittänyt koko jalkapallo joukkueelle, harmi että kaikki oli yhdessä naisessa.. ;-) ei kovin nättiä..
Kotimatkalla käytiin Minnan kanssa sitten grillikiskalla, ja söin makkaraperunat, autossa kuski sanoi..ai söit sitten spurgujen ruokaa..perkele, mä rakastan makkaraperunaa, enkä nähnyt yksikään spurgu joka sitä ois syönnyt...kateutta vaan...eikö?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti