torstai 27. tammikuuta 2011

Täydellinen vitutus...

tulee mulle aina silloin tällöin. Tänään tuli...mä istun tässä mun työhuoneessa, huppari päällä ja huppu pään päällä. Täällä on kylmää.. 15 astetta tossa metrin päässä, ikkunalaudalla. Työpöydällä näyttää..18 astetta, voi kun ihanaa..vittu sanon minä. Kylmä on ja päätä alkoi jomottaa, sormet ovat kohmeat. Onko tää siperia? Jos mainitsen työnantajani, ymmärätte...mut antaa nyt olla. Ei taida olla kovin fiksu ajatus. Voihan tässä kukin sitten sairastella ja fiilistella kotona, kalsareissa tätä maailman menoa. Vittu sanon minä!
Otsikko on täydellinen vitutus, se mikä siinä on hienoa on se että se yleensä leviää, niin kun pieru saharalla, mut leviää kuitenkin. Ehkä saan mukaan tähän hurmaavaan fiilikseen muutkin. Ja mikä on parempaa kun se että koko päivän puhutaan "kakkaa", kuten ruottalaiset sanoo. Auto on jääkylmää mutta mitäs sitten, eihän tämä päivä enään mene pieleen,se on jo. Ja jos tässä nyt ihan rehellisiä ollaan...mun vitutus tänään tulee työpaikan muutoksista. Kaikki, (lue kaikki) ohjelmat uudistettiin, vaihdettiin(lue vaihdettiin) uusiin ja kaikki(lue kaikki) on sekaisin täällä ihanassa pikku kuppasessa paikassa.
P.s rahat ovat myös loppu, joten lomarahat viedään ja lomautukset uhkaa. Työni muuttuu koko ajan kun uudet säästötoimet keksitään. Mut hei ei se haittaa! saan koko päivän potee tätä samaa fiilistä, joten rock rock!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti