tiistai 18. tammikuuta 2011

Töissä on kaikki sekaisin..

Vuosi vaihtui ja näin näköjään meidän blogi on myös päivittynyt, ja se on hienoa että näin on tapahtunut. Taitaa toi Minna olla syyllinen, kiitos. Minusta on hienoa että voidaan näin puhtaalta pöydältä lähtee tähän vuoteen.
Töissä toisiaan on kaikki sekaisin, pakka on jotenkin ihan päin persetta. Ja se mikä vituttaa tässä eniten on se että muiden herääminen nyt kun vuosi vaihtui, ei auta minun arjessa. Nyt täytyy tehdä kaikki "paremmin", tehokkaamin yms yms...voi vittu sanon minä! Mä sanon kyllä että on se kumma kun ämmät töissä ei siedä kritiikkiä. Heti ollaan saatana kun perseesen ammuttu karhu, ja kaikki huuta samaan aikaan. Ei kyllä tule mitään! Mua ei innosta! Ei sitten mitenkään!

Kävin viikon aurinkolomalla, ja täytyy sanoa että kyllä se hyvää teki. Ainoa asia joka harmittaa on se että loman jälkeen mä olen ollut niin äreä ja kireä. Siis aivan hormooniton ämmä. Kaikki asiat, naamat ärsyttää, paitsi Minnan! En tiedä mikä on, mutta loma oli aidosti täydellinen ja rentoutuva. Ehkä se rentoutuminen ei sovi mulle?
Ärsytyksestä puheen ollen sanoin lapsille äsken että ette sitten tule olohuoneseen, koska äiti katsoo telkkuu rauhassa kl 20-21, koska tulee Greyn anatomia, perse ei se mitään tullut..kun tänään on tiistai ja huomenna on vasta keskiviikko ;-)
Että näin tämä ilta meni pieleen...

Jos nyt lupaan tässä säänöllisesti käydä, lupaan myös kertoa mitä mun elämässä tapahtuu! Lue ja itke! Näin se "miljonääriäiti, peräseinäjoella" elää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti