torstai 27. toukokuuta 2010

Anne on niin onnellinen,hän...

täyttää tänään vuosia ! Käytiin syömässä ja annettiin taas vatsalihaksille töitä. Olisin ostanut Annelle jotain tosi kivaa ja hienoa, mutta oli pakko tyytyä costarica-tyyliseen lahjaan, koska serkkuni ruotsista on näköjään tullut käymään - Inga Pengar - Eli olen tällä hetkellä hieman pers auki, kun olin viime viikonloppuna Tallinnassa ja mun rakas mies antoi mulle matkalle rahaa ihan ruhtinaalliset 70 €, joten Anne varmasti ymmärrät. Mutta onnea onnea onnea vielä kerran.

Se miksi meillä on hyttysiä, selvisi mulle eilen illalla. Meillähän on se saatanan hieno suihkulähde - vesiallas marmoripatsaineen, niin ei ihme, että hyttyset viihtyy meidän pihassa... Pitäiskö tilata yks sementtiauto ja valaa se koko paska umpeen, jotta pääsisi eroon noista helvetin inisijöistä? No me voidaan seuraavan viikon loppuna suunnitella tätä Annen kanssa, kun hänen perhe tulee meille työleirille. Mehän kun otetaan muutama Kimi Räikkönen niin luulenpa, että hyttysongelma on ratkaistu sinä iltana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti