maanantai 10. toukokuuta 2010

Fiksu suku!

Olen saanut viimeaikoina kehuja Minnalta että olen saanut kaikki fiksut geenit meidän isänsuvusta. Ensin ajattelin että ei kai...mutta äsken kun sain puhelinsoiton ajattelin että kyllä se Minna osaa ja tietää.
Mun täti soitti ja en edes vitsi selittää teille mitä se selitti. Mutta jotain hän selitti siitä että hän ei osaa laitteita käyttää, kuule vaan toisella korvalla. On melkein sokee ja hieman ahdistunut kun ei oikein sovi tähän maailmaan. Sanoin vaan että voi voi...ei ole kivaa. En osannut muuta sanoa. Anteeksi koko suvulle, mutta ihmettelen kyllä että mitä vittuu on tapahtunut. Täti on noin 60 vuotias mutta muka, sokee ja kuuro...ei vittu sanon minä. Ei osaa keittää kahvia kun nykyajan koneet ovat niin hankalia...herrajumala sama systeemi on ollut kohta 100 vuotta!
Sanon vaan että kyllä olen saanut hieman paremmat geenit, luojan kiitos. Ei mulla hyvin mene, mutta paremmin kun osa sukulaisista...
Asiasta toiseen, tänään mua vituttii niin sairaan paljon että sanoin hieman kömpelösti ääneen töissä minun pahasta mielestäni.....helvetti kun ottaa päähään, kun on kuntasektorilla töissä ja siellä ollaan...niin hieno helmoja....niin kiitos kun saan istua sun vieressä..ja sitten ammuttaan selkään heti kun mahdollista...helvetin tekopyhät.
Töissä tuli hieman sammakoita kun siellä kaikki asiat on ihan perseessä. Kukan ei tiedä kuka on pomo ja kaikki on sekavaa. Töitä pitää tehdä, mutta ei tukea, ei esimiehiä. Vaan lähiesimiehiä. Sanoin ääneen että asiat ei voi huonommaksi mennä kun ovat jo...ei tainnut olla kovin fiksu veto. Mutta kun en saanut puhua rauhassa Minnan kanssa ja mulla on paineita ja ei ole omaa aikaa..ja kaikkee kamalaa..kait silloin saa sanoa rumasti. Minusta saa, ja Minna on varmasti samaa mieltä asiasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti