sunnuntai 23. toukokuuta 2010

I´m back!

Tervehdys ihmiset. Olen tullut taas takisin tähän maailmaan. Kävin hoitamassa isoäitiäni ja aikaa vaan meni niin että en ehtinyt miettiä teitä ihania lukijoita. Mutta lupaan taas hieman fiilata omalta osaaltani nää jutut!
Kiitos Minna tulemme mielellämme purku/grillijuhliin. Odotan niitä ihan saatanan paljon. Tarviin jotain kivaa, ja ihanaa kun pääsen kylään. Vaikka kyllähän mä kylään yleensä saan tulla, mutta sillei terassijuhliin, olisi kiva tulla. Toivotaan että on helvetin kiva ilma.
Ja mehän voidaan hyvin purkaa paskaa ja polttaa ne heti. Meillä on brankkarimies mukana, joka voisi ottaa brankkariauton mukaan :-) kirjoitit kerran että jos naapurit osaa, sinäkin osaat. Joten tulta pesään ja paska vähenee.
Palataan siihen vielä sitten erikseen! Sama koskee juhannusta, en ole vielä ihan varma siitä. Mutta aika näyttää. Kohta on kesäkuu ja pitäisi olla kesäkerhoo, sekin pitää suunnitella, mutta se käy hetkessä.
Päivän mietintämyssy miettii miten tää arki voisi saada jotenkin kevenemään? Olen myös viime viikon aikana, huomannut että kaipaan entiseen työhöni. Mutta en halua vuorotyötä..vai haluanko? Täytyy vakavasti miettiä, nyt mun taidot menee perseseen! Onko teillä ihannetyö vai hyvin maksettu, sopiva siinä mielessä että työaika on mukava? Mulla on, muuten se on paska, ja vaativa paska pikku pakkopulla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti