maanantai 24. toukokuuta 2010

Taas ajattelin mennä kouluun!

Mutta en mä voi vaikka haluan. Löysin eilen lehdestä todella mielenkiintoisen artikkelin. Katsoin koulun kotisivut ja ajattelin jo ilmoittautua, mutta sitten näin taas hinnat. Ja totesin että paskat, mä mitään opiskele, kun koulutus maksaa 3-4 tonnia. Mutta minusta ois tällä kertaa tullut terapeutti. Mä oisin saanut erikoistua parisuhdeterapeutiksi tai yritysterapeutti yms yms. Minusta ois tullut jotain helvetin hienoa, ja olisin joku kaunis päivä kysytty....mutta nyt sitten jään tänne paskarakoon, ja odotan että mun kaveri ymmärtäisi laittaa hieman postia, että olisi edes jotain syytä pitää silmät auki. Vittu miksi kaikki pitää aina maksaa niin paljon? Häh? Miksi mun nykyinen työnantaja ei voi maksaa mun koulutusta, kyllä täälläkin tarvitaan terapeuttia.
No olen sitten vaan Minnan terapeutti. Ja uskokaa pois se on jo hyvä alku mun uudelle terapeutti uralle. Minnan mies katsos kun on hieman the mullqvist, ajoittain niin mä olisin voinnut sanoo jotain todella fiksuu ja terapeuttista sille. vaikka tyylin...miltä susta tuntuu sillei ihmisenä tää asia...ja the mullqvist ois saanut kertoo mielipiteensä. Voi ei kun mua nyt harmittaa, nyt mä en saa olla terapuetti sillei ihmisenä. Vaan pitää olla vaan duunari. Vittujen kesä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti