tiistai 10. elokuuta 2010

EU on pop

Pakko tänne nyt on kirjoittaa, ettei Anne anna piiskaa mulle. Mä olen ollut jo 5 päivää töissä loman jälkeen ja edelleen on tunne, että tää homma ei nyt oikein skulaa... Siksi tossa lounastauolla keksin, että mähän pyrin tonne EU:hun uusien direktiivien keksijäksi. Mun nimi olisi direktiivien koordinaattori, englanniksi se on varmasti paljon hienomman kuuloista, ranskan kielelellä en uskalla edes ajatella miten tollanen titteli särähtää korvaan seksikkäästi... No niin siis tämä idea mun uudesta työstä tuli siitä, kun lehdessä luki, että kalakukkojen elämä Suomessa on kohta loppu, kun EU on kieltänyt kalojen perkaamisen rannoilla. Sen vuoksi laitan tähän pari uutta (tai ainakin mulle uutta voihan olla että nämä kiellot jo on olemassa) kieltoa, jotta me Suomalaiset voimme alkaa asennoitumaan elämään taas uusin silmin:
1. Onkimiseen käytettävät madot saavat olla vain 4 cm pitkiä ja 0,5 cm paksuja, ettei kalat koe tukehtumiskuolemaa kun ne nappaa madon suuhun.
2. Ulkona tiskaaminen käsin siis on kielletty, koska pohjavedet voivat saastua.
3. Kävelysauvojen on oltava väriltään neon keltaisia, mustat sauvat eivät näy tiellä.
4. Autolla ajettaessa ei saa keskustella vierustovereiden kanssa, koska se häiritsee keskittymistä
5. Nahkaisten kenkien materiaali on pystyttävä jäljittämään, miten ja mistä eläimestä nahka on nyljetty, millä tavoin eläin päätti päivänsä, saiko lehmätarhan muut lehmät terapiaa kaverin siirtyessä kenkäteollisuuden palkkalistoille, onko nahkatehtaiden työntekijöiden käsienpesu- paikka ovesta katsoen oikealla. Kaikki seuraavat tiedot on löydyttävä kenkien pohjasta.

no siinä oli nyt pari, mä otan tavaksi kuukausittain lisätä tänne uuden direktiivin, jotta meidän kaikkien olisi piirun verran helpompaa. Morjens!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti