keskiviikko 25. elokuuta 2010

Minna kipeä..

Voi ei nyt iski sitten syys flunssa Minnaan. En ymmärrä miten joku pikku pikku vaivanen pöpö voi viedä aikuisen sopivan kokoisen naisen sänkyyn??!
Ja tiedän että Minna potee todella huonoa omatuntoa kun joutui jäämään pois töistä, kauhea sääli. Mä olen nyt koko päivän yrittänyt sanoo sille että koita nyt pysyä vuoteessa ja koita nyt hoitaa itseäsi kuntoon. Kukaan ei hoida meitä kun me itse.
Lopulta Minna suostui jäämään kotiin. Hienosti tehty!
Mä taas juon cokista ja mietin tässä tulevia aamuherätyksiä..on se kumman rankkaa tää herääminen..ja hereellä pysyminen!
Mä otin sikainfluessa rokote ja nyt mietin jos minullakin on narkolepsia, kun jatkuvasti väsyttää. Anteeksi kaikille jolla on narkolepsia, en tarkoita pahaa, olen vaan kovin huolissani itsestäni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti