tiistai 10. elokuuta 2010

Paniikki

Tänään selvisi että meillä on ohjelmaa ensi perjantaina! Kävin moikkaa Minnaa sen työpisteessä, kun kerran olen vielä lomalla...ja samalla siinä juttelin Minnan ja Minna heitti että kait sitten osaat pissata vaippaan!? Mä kysyin mikä sua vaivaa, en kai mä vaippaan pissa, ainakaan tahallaan. Jos se tapahtuu se on aina vaihinko. Minna kysyi jos muistan mihin laitoin U2 liput, jotka ostettiin syksyllä/keväällä?
Mulle istki täys panikki, mulla meni spasmat sekaisin, koska mulla ei ollut mitään hajua missä liput ovat, viimeksi olivat mun autossa..ja kalenterissa ei ollut maininta että meillä on konsertti tiedossa, olin unohtanut täysin!

Nyt mieheni löysi liput, eli voidaan tulla vaipoissa konsertiin..tosin niin kova fani en ole ettenkö voisi mennä vessaan..jos niitä on. Paperia pitää laittaa taskuun jos vaikka pissa tulee rappukäytävässä housuun..

Vaippa ja konsertti terveiset nähdään 20.8 U2 konstertissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti