maanantai 30. elokuuta 2010

Kuutamo!

Huomenta kaikille! Kävimme juhlissa, hauskaa oli. Juomaa ja ruokaa oli runsaasti. Kl 23, Minnan mies kertoi nähneensä toisella puolella taloa ison kuutamon. No..me huusimme heti Minnan kanssa että mekin halutaan nähdä kuutamoa. Mutta me ei jaksettu kävellä toiselle puolella taloa vaan hyppäsimme selkäreppuun. Minnan mies, ei ollut moksiskaan kun Minna hyppäsi hänen selkään. Tais se Minna jopa nähdä kuutamoa. Sitten Minna sanoi mulle että no..nyt on sun vuoro, pitäähän sinunkin nähdä kuutamoa. Mä otin vauhtia ja hyppäsin miehen selkään, the mullqvist horjahti ja kaatui naama kurtussa kasvoilleen maahan. Reiluna miehenä hän piti kiinni minun jaloista koska ei halunnut että minä loukkaan itseäni..mutta mutta...
Minnan mies jäi makamaan tuskisaan maahan, minä ensin nauroin kunnes tajusin että häntä koskee..ja koski aika pahasti., olkapäähän! Helvetti kun tuli tyhmä olo. Elefantti kaatoi miehen..ajattelin.
Käskin mennä lääkärin, vaikka se ei ois halunut. Hän oli menossa saunaan..mutta sitten hän lähti kiltisti..ja 2-3 kolmen tunnin jälkeen tulivat takaisin juhliin. Kyllä oli kipeä olkapää ja tuskaisen oloinen mies. Mutta juhlat jatkuivat, paha mieli unohtui, muutaman juomalasin jälkeen.
Mutta kaikille teille lukijoille pieni vinkki, kävelkää toiselle puolelle taloa! Älkää olkoo laiskoja. Ei kannata hyppiä tässä iässä selkäreppuun. Antaa lasten hyppiä!
Hyvää maanantaita ja palataan tässä vielä asiaan. Mulla on kahvi juomatta, joten en jaksa keskittyä.
HYvät juhlat, ja onneksi ei sitten todennäköisesti tullut murtumaa. Mä soitan kohta Minnalle ja kysyn! Moro

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti