tiistai 17. elokuuta 2010

Suomi on Ykkönen

On se vaan niin hienoa, että ainakin Anne ja mä saamme asua näin ykkösluokan maassa kuin Suomi, jos nyt jenkkien höpinöinöihin voi luottaa... Mutta vaikka sitä asutaan ykkösluokassa niin kyllä tää duunin tekeminen ainakin mulle tällä hetkellä on ihan paskaluokkaa.
Mä aloitin kolmannen viikon töissä loman jälkeen ja ei helvetti soikoon, ei vieläkään tämä homma maistu. Koko ajan mietin, voisiko tehdä jotain järkevämpää, mutta kaikki ne mun hyvät ideat kaatuu siihen, että niistä ei saisi tätä säännöllistä kuukausiliksaa, jolla maksetaan autot ja asunnot. Minkä helvetin takia sitä on itsensä laittanut tällaiseen oravanpyörään ? Häh? Mehän ollaan täysurpoja tässä maassa.
Olen miettinyt a) itsensä myymistä, mutta eihän se lyö leiville, koska venakot polkee hintoja
b) seksipuhelimen perustamista, mutta kuka siihen jaksaisi niin usein vastata, että saisi edes muutaman tonnin käteen kuussa...
c) neuvovan puhelimen perustamista tähän uusavuttomaan maahan, mutta hermothan siinä menisi kun kaikenmaailman älypäät kyselisi itsestäänselvyyksiä
d) siivousfirman perustamista, mutta enhän mä jaksa kotonakaan siivota niin kuka nyt niin pienistä rahoista muiden nurkkia luuttuaisi?
e) vuorotteluvapaalle siirtymistä, mutta sitten elintaso laskisi huimasti ja sehän alkaisi vituttamaan ja mä vastustan pimeitä hommia
f) opiskelun aloittamista, mutta mullahan ei ole rikasta miestä
g) kai se perkele on vaan jatkettava tässä, vaikka mielenkiintoa ei ole.

No onneksi meillä on vapaat viikonloput ja nytkin meillä on Annen kanssa kolmena perättäisenä viikonloppuna menoa ja meininkiä tiedossa, joten se on vaan pakko elää niin, että viikonloppuna sitä saa olla vapaa kuin taivaan lintu ja jättää työvitutus taakseen.
Mutta kuten Anne jo kertoi, nähdään perjantaina stadikalla Bonoa bongaillen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti