maanantai 2. elokuuta 2010

Raivokohtaus!

Moikka kaikki fiksut ihmiset! Sain tänään siis istua 3 tuntia terveysasemalla. Poika on kipeä. Juuri kun pääsimme asiaan, eli lääkäri otti kantaa asiaan, hän ilmoitti että labra on kiinni, tulkaa huomenna käymään labrassa...silloin mä kiroilin, ja taisin päästää hieman höyryä ulos. Taisin sanoa, että ei mikään ihme..olemme 3 tuntia odottaneet...että kait tää koko helvetin pulju kohta menee kiinni..sitten rauhoituin ja käskin lääkärin kirjoittaa lääkkeitä.
Katsos mähän olen tohtori..vaikka koko kansa ei sitä tarvii tietää..mä en voi joka päivä antaa ihmisille diagnooseja. Harmi sinänsä koska mähän olen taitava...Minna tietää.

Raivo kohtaus nro 2. Kotona noin kl 18 nuorempi poika sai raivarin koska hänen polkupöyrässä on skraaduja, eli naarmuja. Ja koska mä ja mun mies ei välitetä mistään..mä kuuntelin hetken, jonka jälkeen huusin kurkku kipeäksi ja käskin pojan sisälle. Sisällä sanoin että jos haluat säilyttää yksikään esine, lelu tai muu tavara sun kannnattaa nyt siivota. Mulla on ollut koko kesä aikaa ja tarkoitus heittää sieltä kaikki turha pois. Nyt tein sen hiki valui selästä ja pikku mies autoi. Jopa kiitti kun olen niin kiltti ja siivoan hänen huone. Perkele kansalaiset, heitin ison mustan roskasäkin vanhoja leluja yms pölyn kerääjät pois. Toisen pojan huoneeen siivous ei sitten enään mennyt saman adrenaliiniruiske piikkiin koska se..oli kamala kokemus. Heitin 2 juttu pois, poika ottii 3 asiaa takaisin laatikoon......kunnes huusin taas kerran kurkku kipeäksi ja käskin pojan mennä ulos tai heitän kaikki tavarat pois....
Eli hyvät rauhalliset kansalaiset...olen siivonnut toka vika lomaviikolla poikien huoneet..jeee!!!

Raivokohtaus nro 3.......siitä kerron huomenna tai joku päivä. Sen voin tunnustaa että koskaan en ole juonnut näin paljon viina loman aikana. Olen paisunut kun pullataikina, ja olen nykyjään isompi klimppi. Eli minussa on nyt enemmän tavaraa...ihan näin koko kansan tiedoksi. Nyt ei tarvii teidän sitten miettiä että onko se Anne raskaana...kun en ole.

P.s Olin kesäjuhlissa lauantaina ja silloinkin mun ei pitänyt ottaa viinaa...otin vaan pikkuisen ja Yrjö tuli käymään. On se kumma juttu. Säälin että olen näin heikko ihminen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti