maanantai 23. elokuuta 2010

Sipuli...

No niin..nyt on fetasalaatti vatsassa ja sipuli turvottaa vatsaa. Ei maistunut kovin vahvalle sipulille mutta nyt maistuu. Punasipuli oli pehmeä ja hyvän makuinen, juusto ja oliivit todella tarpeen näin maanantai aamusta.
Mutta nyt olo on kun olisin kävelevä lasten pomppulinna!. Vatsa on niin turvonnut että housut eivät tahdo pysyä kiinni, t-paita huutaa apua, älä kurista mua.
Tosi kiva fiilis, tulee hyvälle tuulelle :-)
Ajattelin tässä pikku hiljaa lähtee asiomaan, mutta turhaan sitä nyt tällä peräsuoli ongelmalla kannata lähtee. Ettei vaan tule kaasua väärässä paikassa. Ei ole kovin fiksua touhua.
Entäs te tavalliset tallaajat, onko krapulaa tai muuta ongelmaa? Voisin käydä maanantai keskustelua teidän kuolevien kanssa. Mulla on laaja kokemus erilaisita oireista, ja kun kerran olen tohtori, voin antaa teille lääketieteellisiä ohjeita.
Itse kävin vaalla, eilen kun olin käynnyt pyörälenkillä, olin lihonnut 1,5 kilo lomani jälkeen! HUOM, lomani jälkeen! Olen ollut viikon töissä, ennen sitä olin lihonnut 6 kiloa. Eli lyhyen matikan lasku sanoo että olen lihonnut noin 8 kiloa, viimeisen puolen vuoden aikana.
Nyt täytyy etsiä mun vanhaa tekstiä jossa heralife edustaja ennusti että kaivan kuoppaa ja kuolen jos en muuta elämän tapoja. Saatana, oli sitten se akka oikeassa, vaikka väitin vastaan.
Paskanmarjat. Olin tehnyt päätöksen että pyöräilen 60 km per viikko, olo oli kahden viikon jälkeen pikkasen parempi, mutta se että paino on noussut on ihan väärin mua kohtaan. Missä mun palkinto on? Häh? Miksi jumala ei ota minusta pois ne muutamat kilot jonka edesta itkien poljin? Häh?
Mua potuttaa ja nyt lähden suremaan tätä kohtaloa, vääryyttä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti