perjantai 20. elokuuta 2010

Tyhjennän työhuonetta..

en ole saanut potkut, mutta työhuoneeni muuttaa noin 15 km täältä nykyiseltä. Mulle hieno asia työt sujuu paremmin ja työmatka lyhenee. Ei se pitkä ole nytkään!
Näkisitte kun siivoaan, laitan kaikki paperi pois. Asiakas paperit taidan jättää mutta muut vanhat sähköpostit yms yms heitän pois.
Nostalginen tunne kun luen vanhoja juttuja, jotkut rankkoja silloin, nyt pelkkää ilmaa. Näin se aika parantaa haavat! Toivottavasti 5 vuoden jälkeen voimme lukea tätä blogia samalla silmällä, ongelmat poissa ja haavat kunnossa! Ei taida onnistua, mutta toivotaan parasta.
Otan kaikki mukaan mikä irtoaa seinästä ja se mikä ei lähde, otan väkisin. Muutto miehet ottaa ruuvimeisseli ja lupasivat ottaa taulut alas.
Uskallankohan laittaa se ylös uudessa paikassa, vai pitääkö kysyä lupaa? Ei helvetti jos ne heti laittaa niin ei kukaan huomaa mitään! Otan mun ukko matkaan ja pyydän laittaa taulut seinään. Ja kun ihmiset palaa töihin, sanon..voi ei eikö niin saanut laittaa :-)
P.s Minna onko lihapullat jo valmiit? Meille tulee hieman kiire tänään ehtiä, mut sitten kun ollaan niin iloisella mielellä ollaan :-) niin kun aina.
Mulla on myös uusi ajatus, mä ole lopettanut flirttaamisen, heräsin yhtenä aamuna kesälomalla juuri ennen kun työt alkoi ja heti ensimmäinen ajatus oli että nyt olen kylmä akka joka ei heti kostu kun joku puhuu mulle. Ja näin olen tehnyt. Se saa nyt olla loppu slut, koska se ei tee kun kiukkuseki seuraavana päivänä, kun huomaan miten tyhmäksi viina tekee. Ei mun tarvii sillei olla nolo koska en ole koskaan tehnyt muuta kun hieman puhunut tuhmia, mutta en muuta. Mutta sekin on typerää.
Näin tämä työhuoneen tyhjentäminen tekee minusta fiksumman, ei uskois mutta totta on!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti