tiistai 22. kesäkuuta 2010

Juhannus!

Kohta koittaa juhannus. Käytiin äsken ostamassa seppälästä mulle yöhousut ja paidan. Sanoin Minnalle että et kai sä halua nähdä mut tissit ja persepaljaana, saunan jälkeen. Ei mennyt kun 2 minuttia niin Minna tyrkytti mulle yöpaidan, helvetti onneksi mulla oli hyvä päivä. Muuten oisin voinnut tulkita sitä sillei että Minna ei oikeasti halua nähdä mut tissit ja perse paljaana, mut no hätä. Minna ei paljo välitä. Tai toisaalta se välittää. Tänään Minna sanoi mulle kaivaa vähän tota sun nenää, räkä ei tiedä haluuko ulos vai sisään. Kiitos kaveri, harva kaveri osaa, noin nätisti kertoo että räkä roikkuu.
Kohta on muuten juhannus, mulla on pitkä lista ostoksia, kivaa. Tuntuu kivalta on on taas jotain mitä odottaa, ai niin en sitten muistanut mainita. Minna tulee perheineen meille, voi että kun on jänskkää. Syödään juodaan ja Minna ja mullqvist panee. Meilla on lapset päätalossa, heillä on vierashuone. Mutta ole Minna armollinen, älä riko sohvaa, eikä pöytää. Tosin mun ehkä pitää laittaa mun mulkku käymään teillä, koska hän voisi näytää mullqvistille miten pöytää pannaan! Sitten pääse mullqvist asiaan. Siinä vaiheessa mun mulkku voi tulla pois. Saatte nauttia kunnon pöytäpanot, ja sen jälkeen voidaan laittaa moottorisaha käyntiin ja fiilistellään.
Kaikki on fiiliksestä kiinni, ja jokainen säätää omaa fiilistä.
Rakkautta ja ihanuutta kaikille, tehkää lapsia juhannuksena, silloin saatte joulun jälkeen ohjelmaa :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti