keskiviikko 2. kesäkuuta 2010

Oisko buranaa??

Tänään on sitten taas se päivä jolloin aivoni ovat turvonneet. Ehkä sen takia että eilen jouduin pahaan tilanteseen töissä. Joudun helvetti soikon ajattelemaan. Ja sitten lopullinen tyrmäys tuli kun lainasin työpaikan autoa. Ja siitä haluankin teille kertoa lisää. Jopa kysyä teiltä neuvoja.
Eilen menin parkkipaikalle ja ajattelin että menenkin viimeiselle kotikäynnille työpaikka autolla. Ja helvetti mun peräpukamat heräs henkeen ja hyvä että sain pissat pidettyä kun näin minkälaisessa kunnossa auto on, tai oli. Se on alle vuoden vanha auto. Joka oli paskanen ulkoo ja sisältä. Auto haisee tupakalle ja kompostille. Auto on täynnä skraaduja ja naarmuja ja kolhittu kun viimeistä päivää. Uusi auto on kun vanha auto. Ja sitä käyttää muutama akka.
Ja huom, mä en vaadi että sitä pitää pestä ja imuroida joka viikko, mutta jos kerran kuukaudessa sitä tekisi, se olisi ja pysyisi paremassa kunnossa! Hyvä että ei aivot siinä paikkalla kiehunut. No eihän ne mun rahoija ole, mutta vituttaa kun naiset kehtaa pitää noin huonoa huolta autosta. helvetti soikoon, joku tolkku! Mä ajoin kotiin helvetin kovalla vauhdilla, pesin auton ja imuroin sisältä. Pyyhin pölyt ja ajoin kun hullu takisin, ihan vaan sen takia että sain vittuilla. Ihan vaan pelkkää vittuilua! Revi siitä!
No eipä se ole tänään sitten ollut agendalla. Ei ole yksikään huomannut että onpas puhdas auto. Eli mä taisin kuitenkin olla se hävijä. Mutta perjantaina mulla on treffit talouspäälikön kanssa, ja sitten puhun autoista, ja niiden kunnosta. Katsotaan sitten kuka on voittaja!! :-) Vahingon ilo on paras ilo!
Ei muuta kun buranaa poskeen, nyt alkoi taas vituttaa kun työnantajan etu on heille ihan se sama. Ei muiden omaissuutta tarvii käyttää väärin. Eikä se anna oikeutta käsitellä autoja kun roskaa, vaikka työ on rankkaa ja paskamaista!
Hyvää kesäpäivää ja ihanaa rauhallista päivää! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti