torstai 10. kesäkuuta 2010

Vuoden migreeni!

Kiitos kunniasta ja kunniamerkista jonka eilen sain kun osaan kasvattaa lapsi. Kyllä sä Minna hyvä ymmärät tästä maailmasta yhtä paljon kun minä! Se on todella hienoa kun tietää että maailmassa on toinen joka ymmärtää asiat yhtä hyvin kun minä. HYVÄ ME!

Tänään heräsin aamuyöstä noin kl 4-5 ja sen jälkeen en ole nukunut. Päätä särkee ja oksennus meinasi tulla. Kello soitti sitten kl 6.30 ja mä konttasin suihkuun, helvetti päätä särki pelkäsin että pää hajoaa. Oksennusta ei tullut, koska vatsa tyhjä mutta tuli limaa ja ääni tehosteet kertoi kyllä siitä miten paska olo oli. Tämän jälkeen menin keittiön missä keitin kahvia, makasin puoleksi pöydällä puoleksi tuolilla. Ja odotin että saan kahvia, paha olo vaan haittasi juomista. Laitoin sokeri peliin ja yritin juoda sitä kahvia...makasin lattialla välillä. Otin panadoolia 2 kpl ja yhden buranan....
Nyt olen sitten töissä. Eli mun viesti on se että mä olen täysin työuupunut, aina vaan työt ei kiinnosta, MUTTA silti tulen töihin! Eli jos joku haluaa nyt mulle sanoo jotain siitä vaan..mutta sen sanon että mä en jää kotiin aina kun päätä särkee tai kun herään migreenillä. Mutta voin lusmuilla, voin lähteä josku liian aikaisin töistä, mutta loppujen lopuksi mä taidan olla kunnon työntekijä. Eli oisko siitäkin olemassa joku kunniakirja??

P.s Oletko Minna hengissä, mitä mahtaa olla ultraääni tulokset?? Ja teille lukijoille tiedoksi, nyt ei puhuta vauvaultaäänistä...vaan nyt puhutaan jalan tutkimuksesta! Onko se rasitusvamma? Onko se tulppa, onko se kuppa vai mikä? Sehän selviää! Ota panadoolia ja buranaa, juo jaffaa ja koita kestää. Yhdessä olemme lyömätön pari! Muista se!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti