torstai 24. kesäkuuta 2010

Vatsan tyhjennys!

Otin eilen paripussia ulostuslääkettä. Ihan sen takia että suoli olisi tyhjä että voin syödä juhannuksena paremmin ja enemmän! Suosittelen teille kaikille samaa. Vielä ehtii....
Parasta siinä on se että sanoin äsken työkaverille että huhu kun mulla on vatsa kipeä. Sanoin että jostain helvetin syystä olen saanut ripulia..olin aivan onneton. Toki olen vielä töissä mutta sillei henkisesti voin paremmin kun voin aina syyttä ripulia jos työkaverit miettii miksi olen nin väsyneen oloinen.
Eli ota hyvä ihminen ulostus lääkettä, pasko koko päivä ja avot kun on kevyt olo!
Tässä teille kesäkuun niksipirkka! Helvetin hyvää juhannusta ja juokaa viina olkaa pikkutuhmia ja tapelkaa. Polttakaa kokko pihamaalla, ja soittakaa sukulaisille, haukkukaa ne pystyyn! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti