keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

Paha haju

Olen miettinyt pääni puhki (ei kovin kauan) kun mun asiakas paperit haisee niin pahalle. Happamalle maidolle, muovi ja joku muu sekoitus. Ajattelin ensin että mun asiakas haisee tai että teidän koti haisee. Mutta kun haju on nyt vaivannut 2 kuukautta, en enään keksinyt syytä siihen. Haistelin täällä pöytiä, kaappia ja lattia, mutta ei löytynyt syy hajuun.
Tänään tajusin, kun otin muovitaskun kaapista, ne saatanan muovitaskut haisee. Mitä helvetti tää tarkoittaa onko Pedro tai Huiluong long joka ne on tehnyt paskonut niihin? Onko se nyt liikaa vaadittu että saisi ne hajuttomina? Huomenna otan parfyymit mukaan töihin. Jatkossa tuoksuvat oscar de la renta. Minua ei noin vaan kaadeta! Enkä haistele enään Pedron pieruja, nyt puhun minä :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti