tiistai 1. kesäkuuta 2010

Kesäauto!

Olitiin äsken Minnan kanssa syömässä päivälounasta. Nälkä oli kova, puhutiin vasta siinä vaiheessa kun 3 peruna meni kurkusta alas...
Minna keksi tänään helvetin hienon asian! Oltiin liikkeellä mun kesä autolla. Pienellä mini autolla. Liikennevaloissa kun meillä paistoi vihreä väri, tuli 5 nuorta räkänokkaa yli suojatien. Voi helvetti kun tuli viha. Onko pakko aiheuttaa pahaa mieltä ja vaaratilannetta ihan vaan sentakia että äiti ei ole parempaa kasvatusta antanut. Tukka oli silmissä ja housut roikkui polviin, perse paljaana, ja keskisormi pystyssä. Hienoa että nuorissa on attityydiä, mutta tyhmyttä ja paskamaisuutta mä en hyväksy! Saatana, mä niin toivon että mun lapset osaa käyttäytyä. Jos suojatietä haluaa ylittää uhkarohkeasti, saa sitä harrastaa muualla kun liikennevaloissa. Kohta on kesäloma ja lapsilla kesälomaa, onko se sitten niin että sen jälkeen ei uskalla enään mennä keskustaan koska siellä on joka nurkka täynnä räkää??
Minna pelasti mut siinä tilanteessa kun olin jo melkein ulkona autossa, ja jostain syystä ajattelin että mä voin antaa näille lapsille kyytiä. Minna sanoi älä nyt hermostu, ja sanoi että pyydetään että mun juippi laittaa megafoonin katolle. Sitten ajetaan heidän perään ja huudetaan kaikkea hauskaa....
Minnalla oli ehdotus että voi esim huuta "oisko rouvalla hieman isommat stringit". Mulla tuli heti deja vu siitä tilanteesta, enkä siis antanut räkänokille turpaan. Menkää kotiin räkänokat ja antakaa tilaa liikenteelle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti