keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

Tyhjä olo!

Onko teillä koskaan tilannetta että olette niin väsyneet että muiden puhe on pelkkää surinaa. Kun muut nauraa, reagoit 30 sekuntia myöhemmin. Kun ajat autoa, et näe puoletkaan siitä mitä muut näkee. Kun syöt, syöt katsomatta sivuille. Kun liikut päätä puristaa, heikota ja on melkein pahaolo. Kun puhut puhelimeen, hengästyt, hermostut. Silmissä surisee pikku pilkkuja. Silmät kutisee ja kolottaa joka ikinen osa kehoa...
Kun istut työtuolissasi, sinulla on vaikea pitää hyvää asentoa. Kahvi ei maistu. Mikään ei maistu.
Onko teillä koskaan ikinä ollut tälläinen olo? Jos ei, olen huolestunut koska mä en voi aina olla yksin tämän tunteen kanssa. Jos on, olemme yhdessä väsyneitä.
Kuten huomatte olen täysin loppu slut. Mutta okey voi johtuu siitä että nukuin huonosti. Mulla on vaikea hengittää ja huoneessa haisi paska. Meillä on kotona kesäleiri ja on lapsia kylässä. Tänään lapsia on 4 kpl. Minusta on ihanaa kun mä saan olla hieman emoäiti. Ei ne lapset mua nyt ole väsyttänyt, ehkä se eilinen jalkapallo matsi joka kesti lähemäksi 23.30...en tiedä. Omat ja vieraat lapset pitivät pierukilpailun ja uskon että muutamalle tuli paskat housuun. Itse en saanut unta, avasin ikkunat ja pyysin jokaisen käymään paskalla vessassa, siihen loppui pierukilpailu. Sanoin myös että jos ette nyt lopeta mä paskon yöllä teidän kenkiin. Ja näin ne lapset taas rauhoittui. Mutta muistakaa että onkko,tyhjä,väsynyt olo se on normaalia elämää.
Nyt lähden vaikka asioimaan, koska mä en jaksa istu tässä. Ai niin mä olen töissä. En mä nyt lähde mihinkään. Mutta ajatus siitä että vapaus koittaa ensiviikon perjantaina on niin mahtava että se pitää minut varuillaan. Mä käyn nyt kahvihuoneessa, katson jos siellä olisi päivän lehteä. Saisin tämän päivän loppumaan...moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti