keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Happi loppui!

Olin tänään menossa hakemaan kasvatus ohjeita Minnalta. Ihan sen takia että sen kulta pieni musukka, söpönassu, pehmonalle, pitkä juippi saisi hieman herneitä nenään. Olen kuitenkin lojaali Minnalle, joten ei ois tullut paha mieli vaikka vähän pottuilen sen miehelle :-)
Mutta eihän se vitun kasvattaja ollut kotona, mä menin polkupöyrällä ja ainoa ajatus ylämäessä oli että kohta saan vettä, ehkä tuoretta gluteenitonta hyvää kakkua, mutta toisin kävi. Voi nenä että ahdisti kun tajusin että jään sitten ilman vettä ja neuvoja. Joku muu kerta sitten.
Te hyvät lukijat voisitte laitta tää linkki cosmopolitan ja muille 24 puhesivuille, mä yritin mutta en osannut. Mutta voin antaa teille pusun kun nähdään, vaivasta! Me ollaan Minnan kanssa ne kaksi typykkää jotka ovat kaupungin kauniimat ja fiksuimmat! Joten pliis tehkä meille palvelus, mun kasvattaja neuvoja osaa kyllä sitä homma, mutta kun hän nykyjään käy lenkillä on muina aikoina polttaa omaa ja naapurin nurmikkoa, niin eihän sillä ole aikaa.
Tää kuolee kohta tää kiinnostus. Vittu kun olen liian tyhmä, mulla olisi makkaratähti kuva ja reseptti jolla saatte paljon kehuja. Mutta mä odotan että taivaalta putoaa joku keiju joka taikoo mulle parempaa atk-taitoa. Siihen asti moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti