keskiviikko 21. huhtikuuta 2010

Tiedotustilaisuus

Kuten kaikki olette huomanneet Anne on kertonut kaikki kuulumiseni täällä, joten mun ei ole tarvinnut päivittää tapahtumiani. Mutta nyt on päivitettävä, ettei Anne vaan löydä naamakirjasta parempaa kaveria kuin mä!!! Mähän tarjosin pizzaakin, kuten kaikki sen ovat lukeneet.
Jos Annen kierukka on nyt falskannut ja hänen kultapuppelinsa siittiöt ovat olleet vilkkaalla tuulella niin minähän pääsen kummiksi ens vuoden helmikuussa tai jotain. Mutta jos mä olisin ehtinyt lukea tätä blogia ennen pizzan tarjoamista Annelle, olisin tarjonnut hänelle raskaustestin pizzan sijasta.... Mä olen hyvä kummi, mullahan on kummilapsia kolme, joista luojan kiitos yksi on jo aikuinen ja toinenkin on jo käynyt rippikoulun ajat sitten ja se kolmas...niin sillä on synttärit toukokuussa, mutta mitä se nyt täytti...13..14 vaiko 15 vuotta...voi hyvä luoja...saan taas sapiskaa siskoltani, kunnen muista hänen ihanan lapsensa syntymävuotta....voi vitsi vai pääseekö se ripille jo tänä vuonna???? Apuva! Niin mutta siis ensi vuonna mä olen melkein vapaa kummiudesta, joten otan Anne ilolla vastaan tämän kunniatehtävän. Harmittaa jo tuleva kesä, jää sitten kaikki Räikköset juomatta tai siis mä juon ja Anne nuolee huuliaan vieressä. Ei kiva.
Lehdessä luki, että hormoonit menee sekaisin keväällä, kaikista luojan luomista tulee kiimaisia ja hormoonit heittelee idästä länteen, joten täytyy toivoa, että Annen kierukka on visusti paikoillaan ja tissi madaltuu.
Tänään mä aion mennä lenkille tai sitten en, jos menen niin kävelen Annen luokse tai sitten vaan puolitiehen.
Mä lähden nyt kauppaan, ostan Annelle ja sen ihanalle halinallelle siveysvyön, kondomeja ja pumpattavan Barbaran.... tai sitten vaan sen raskaustestin ja parit ovulaatiotestiä kaupanpäälle. Mä menin nyt ihan shokkiin ja mulle tuli vauvakuume ja burnout. Jumalauta nyt äkkiä lauantai tänne ja Räikköstä kehiin Tallinnan laivalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti