maanantai 19. huhtikuuta 2010

Kierukka ongelma!

Minna soitti mulle tänään, ja kerroin hänelle että mulla on toinen tissi kipeä. Se on suurempi kun toinen ja arka. Minna antoi ohjeeksi sanoa omalle pikku söpöliinille että hänen pitää hieroa nyt mun toista tissi, näin toinenkin kasvaa. En nyt välttämättä ole ihan samaa mieltä asiasta, vaan mulla on paha aavistus mikä mulla on...salmiakki maistuu ja tissi kipeä sekä mua tekee mieli viiliä marjakeiton kanssa..paha juttu. Tätä tapahtui noin 11 vuotta sitten myös, jolloin odotin meidän vanhinta lasta..älä jumalauta sano että mulkkuni on mennyt täräyttää pankkia?! Mulla pitäisi olla kierukka, mutta kyllä niitä kierukka lapsia syntyy koko ajan. Eihän sitä tiedä vaikka mun kierukka olisi kulkenut tissiin, siksi se on kipeä. Vatsassa kasvaa pikku prinssi joka odottaa että saa apua kurahousujen kanssa. Tunnen jo miten mun viimeiset mehut purisetaan irti..vai? Oisko vaan estrogeeni vaje, perkele mulla on taas hormoonit sekaisin. Kato voihan se olla että mulla on munasolu kulkenut tissiin, siksi tissi on arka. Ja koska tunnen särkyä, tekee mieli salmiakkia.
Minnalla on vapaa päivä, oli myös perjantaina, mutta se ei nyt päivittä tekemiset niin ehkä se on parempi että minä sen teen. Perjantaina Minna kävi ostoksilla osti 13 paitaa ja maksoi vain 85 euro. Sitten Minna lämmitti saunaa ja pesi vehkeet. Seuranaan saunassa oli the mulkqvist. Jano juomaksi se joi kossucola.
Lauantaina Minna sitten yritti siivota, mutta muisti että sillä on vielä vapaapäivä maanantaina, joten Minna pelasi nintendoa ja joi lonkkua. Suununtaina Minna grillasi makkaraa ja yritti taas olla tehokas. Minna leipoi jotain pientä kakkuleipää, ja rauha oli maassa.
Tänään Minna nukkui ja makasi sängyssä vielä kl 10, mutta nousi sitten koska meni kauppaan. Nyt Minna tuskasena siivoaa ja hoitaa kotityöt, koska huomenna ahdistava pashatyö jatkuu. Ja nyt mulla taitaa työt kutsua, joten kaikille hyvää päivää ja nähdää terassilla. Jos kahvi maistuu, voitte tulla, se on tuoretta vasta keitettyä. Nähdään naistenklinikkalla tai geeli ostoksilla apteeksiä.
Moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti