maanantai 5. huhtikuuta 2010

Nauru ei irtoa

Mä olen nyt sitten ollut 4 päivää nauramatta, koska Anne lomailee, muutoinhan me nauretaan päivittäin ainakin yhden puhelun aikana. Mutta mä kestän sen koska mulla on niin hyvä kaveri, joka kertoi miten pääsen hänen viinavarastolleen, vaikka heidän talo on tyhjänä, kun multa loppui viinakset. No onneksi en sitten eilen mennyt hakemaan kuitenkaan täydennystä, koska tänäänhän täytyy olla selvin päin kun huomenna on taas duunia. Annen ei tarvitse olla selvin päin, onnentyttö. Mä olen nyt sitten vaan siivonnut ja taas on yksi musta 200 litran jätesäkki valmiina odottamassa roskiin menoa, sen saa mun rakas ukko tehdä, mä olen sen sentään täyttänyt. Eli mä jatkan nyt siivoamista tavoitteena on, että saan 2 tollaista jätesäkkiä täyteen pääsiäisen aikana ja aika alkaa käysä vähiin, joten se on morjens.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti