torstai 29. huhtikuuta 2010

Torstai on toivoa täynnä

Annelle ihan vaan näin kaiken maailman kesken tiedoksi: kannattaa kuolla siten, että on ystäviä kuin että olisit huippukunnossa, laiha, rasva- ja muut prosentit kohdallaan ja ystäviä zero. Että se siitä, ota löysin rantein älä jännitä.
Mutta huomenna siis on vappuaatto ja me päästään syömään hyvää ruokaa ja nauttimaan posliineista (siis astioista) saunotaan ja ties mitä keksitään. Anne on kotona tänään ja sen huomaa taas, että sähköpostia ei tule...mutta toisaalta tänään olen laskenut tilastoja koko päivän, joten huomenna mulla on mahdollista keskittyä sähköposteihin kun tilastot on kondiksessa. Mä laitoin eilen pyykit ulos narulle kuivumaan ja tänään ne on sitten saaneet extra huuhtelun...mun pyykithän tunnetusti kuivuu, kastuu, kuivuu ja kastuu ennenkuin mä muistan ne hakea sisälle, vaikka joka ilta sängyssä maatessani mä näen ikkunasta, että perkele pyykithän jäi taas narulle...aamulla sitten heti noustessani suuntaan askeleet pyykkinaruille päin ja kas kummaa yöllä on taas satanut, joten ei tarvinnut mennä niitä sieltä sisään hakemaan... tää on tätä mun elämää. Epäterveellistä ja epäjohdonmukaista, mutta kivaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti