maanantai 26. huhtikuuta 2010

Tallinnan reissu!

Maanantai aamu ja päätä särkee. Oli kiva reissu..mulla oli hieman nihkee olo lauantai aamulla kun heräsin hotellihuoneessa. Päätä särki ja oksettava olo. Väsytti ja kova junahätä. Ainoa apu oli jekkupaukku, väkisin sain sen otettua. Kaikkea paskaa tuli taas puhuttua ja herrajumala kun oli eilen avuton olo.
Mutta minä menin 87 vuotis kahveille ja nimipäivä kahveille.
Minna kirjoitti äsken sähköpostia että hän on vielä huonossa kunnossa. Minna oli mun mulkun kanssa reissussa, minä Minnan mulkun kanssa. Kahdessa eri ryhmässä, siksi tämmöinen järjestely.
Rahaa meni sairaasti ja käteen jäi päänsärky ja turvotus. Silmät turvonneet ja maha sekaisin.
Kysyn nyt sitten onko järkevää tehdä Tallinnan reissuja vai ei? Totta helvetissä, hauskaa oli ja menisin tänään uudestaan. Vaikka kyllä tästä parantuminen ja tästä nouseminen vielä hieman aikaa. Saa nähdä onko vappu tunnelmaa, vai ei? Eiköhän!
Moro!
Hei kaikki jatkan Annen juttua, koska molemmat oltiin reissussa ja molemmilla paska olo, tai mulla vielä pahempi, eilen luulin kuolevani ja tänäänkään ei hyvältä näytä. Tänään on taas se fiilis kun vannotaan, etten enää koskaan juo viinaa, mutta vappuhan on neljän päivän päästä, eli toivotaan, että viinanhimo tulee takaisin, muutenhan mulla ja Annella on tylsää vappuna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti