tiistai 27. huhtikuuta 2010

Tiistai

Nyt on tiistai, tarkoittaa siis että tätä viikkoa olisi vielä aikalailla edessä. Odotan perjantaita koska silloin Minna tulee käymään. Olen suunnitellut menyyn ja toivon että ruoka maistuu. Mä en tee mitään kovin vaikeata, koska mä olen niin heikko ihminen. Mutta kivaa että tulee ruokavieraita. Saa kattaa pöytä nätisti ja käyttää "hienot" porsliinit.
No okey ei se nyt ehkä ole niin juhlavaa, mutta ehkä se on aseenteesta kiinni. Sitäpaitsi on kivaa kun kerran saa leikki sillei "kotileikkiä". Vaikka mun mulkku ei kyllä tykkää, koska mulla on aina hermot kireellä, kun epäilen että liha palaa pohjaan tai kun hätäännyn muuten vaan.
Kerran heitin kaikki ruoat roskiin ja ajoin lähikauppaan ja vaihdoin menyyn. Tosin silloin ei ollut edes minulla hauskaa.
Meillä yleensä käy enemmän pikaruoka vieraita, koska mä en koskaan kutsu sillei syömään. Mutta mietin mitä toi mun kaveri Minna olisi mieltä siitä että aletaan syömään vähän useammin yhdessä? Joko niin että se on aina hieman juhlavampaa, tai sitten niin että ihan tavallista ruokaa yhdessä.
Saa nähdä nyt miten kaikki viihtyy, koska meille tulee myös toinen pariskunta. Uskon että viihdymme yhdessä.
P.s työkaveri sanoi äsken että hän tuo aina kukkia kun hän käy Tallinnassa. Hän toi 3 erilaista kahvihuoneen pöydälle. Itse sanoin kun kaikki oli haistanut niitä kukkia, että mä en voi tuoda kukkia kotiin Tallinnasta, koskaan...koska ne ei pysyis ehjänä. Enkä muistais roudata niitä. Mutta ei se mitään Minna ei myöskään sais ne ehjänä, joten no hätä. Yhdessä tulevaisuuteen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti