tiistai 6. huhtikuuta 2010

Masentava Tiistai

Anne laittoi viestiä, että se on kipeä siellä etelässä, harmittaa sen puolesta vietävästi. No hän voi kuitenkin maata auringossa ja laittaa ukkonsa palvelemaan häntä, kun mä en taas voi. Vettä tulee kuin Esterin perseestä ja duunissa on hiljaista kun hautausmaalla juhannusaattona. Miksen ottanut lomaa? Mulle ei ole edes sähköpostia tullut tänään, kun Anne ei sitä nyt mulle lähettele. Että voi todellakin olla tylsää. Eilenkin oli tylsää, jopa niin tylsää, että pyyhin pölyjä, jotta aika olisi kulunut. En ollut kaapin päältä pyyhkinytkään varmasti vuoteen pölyjä, mutta toisaalta enhän mä sinne yllä, niin mä en niitä näe. Poissa silmistä, poissa mielestä pätee myös pölyihin. Ei auta vaikka kaappi olisi täynnä mitä lie swiffereitä tai swaffereita, ei ne itsestään ne huiskat sinne kaapin päälle mene. Eikä menisi sellainen robotti-imurikaan, joten sellaistakaan ei kannata ostaa. Otin jouluvalotkin ikkunasta pois ja vitsi miten nekin oli imenyt itseensä pölyä...jaa siihen on varmaankin joku fysiikanlaki-ilmiö ja sitten katselin verhotankoja ja löysin lisää pölyä... alkoi ihan masentamaan, joten jätin homman sikseen ja leivoin sämpylöitä. Se on kiva alkaa tekemään jotain ihan muuta kun on tylsä homma vaiheessa, jota ei millään halua tehdä. Mä nyt sitten tässä vaan odotan, että Anne palaa kotiin, mutta nyt on siis vasta f*** tiistai, joten so long....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti