lauantai 10. huhtikuuta 2010

Terveiset kaikille ihanille ihmisille, eli Minnalle!

Ihanaa kun kaveri kaipaa mua! En ole koskaan elämässäni kokenut sitä että joku kaipaa mua. Nytkin Minna oli ainoa joka jaksoi muistuttaa siitä että elämä ilman mua on paska elämä! No näinhän se on. Minna on joskus ollut kipeänä tai pari päivää lomalla, ja mun työpäivä oli niin paska että tyhmänä harkitsin irtisanoutumista. Mutta minä tyttö otin ja soitin Minnalle heti aamusta, eikä se vihastunut, se kertoo meidän ystävyydestä paljon.
Mun täytyy myös sanoa että en yleensä jää kaipamaan mitään kun lähden lomalle nyt kaipasin omaa sienikaveria! Pakko myöntää!
Mutta kuten tiedätte viina parantaa haavat, ja mulla sitä oli siellä vaikka kuinka paljon. Auto oli kotona eikä muksuja tarvinnut viedä mihinkään, joten ei ollut yhtään syytä olla ottamatta.
Sairastuin heti kurkunpää tulhedukseen, mutta päätin että en jää sänkyyn, ja sanoin lääkärille että anna lääkettä, hyvää tehokasta ja sen pitää toimia auringon ja alkohoolin kanssa. Sain hyvää ja halpaa lääkettä. Kyllä oli hyvää palvelua, juoksin lääkäriin ja sieltä otin taksin ja menin apteekkiin. Rahaa meni vaan 20 euroa koska lääkärikäynti meni vakuutuksen piikiin, luojan kiitos kerrankin oli hyötyä siitä!
Niin ja sitten vessapaperi tarinaa...kun mä lomailen olkoon se kotimaassa tai ulkomaalla, vessapaperia menee sairaan paljon. Teneriffalla oli norjalaista ohutta paperia, se nyt oli enemmän koriste ja symboolina. Mä käytin rullan päivässä!
Ja sitten lomasta ja mun mulkusta, se kertoi että hän ei tykkää kun kutsun hänet mulkuksi, hän sanoi että se loukkaa..mä sanoin että hei älä ole tylsä sehän on vaan vitsi, mutta ei! Ei se ole hän sanoi..vittu en vitsi sitten enään kertoa mitä otin puheeksi..Minna aavista...autot, vakuutusmaksut yms yms. Ja sitten sana ATTITYYDI jo tiedän että se ei ole oikea sana mutta jos et vittu tajuu sen tarkoitusta sulle ei ole sitä, eli ATTITYYDIÄ!
Ja sitten vielä yksi juttu, ostin tasan yhden rennon ja fiksun lahjan, Minna se on sulle. Kato mulla oli sen verran paha olo kun mä menin tosta vaan ilman sua lomalle. Sorry kaveri. Kerroin mun ukkolle viikon aikana että kyllä Minnaa on ikävä, hän jatkoi puhelimen kanssa leikkimisen, kysyin sitten hetken päästä jos hän leikkii seksisivuilla..mutta en sitten saanut vastausta. Pari päivää oltiin siellä ilman riitaa..vau!
Meitä oli aika paljon reissulla,13 henkilöä, kaikki meni kuitenkin helvetin hyvin, kiitos all inclusive, koska join viina koko viikon systerin kanssa. Se ei yleensä ota, nyt otti ja kaikki oltiin hyvällä tuulella.
Mä en olen soittanut Minnalle, koska tänään oli mieheni isoisän 85 vuotis juhlat. Mua väsyytti ja jumalauta kun turvotti. Silmäpussi roikkui kun yhdellä työkaverilla, hyvä kun näin missä viinilasi oli. Ja kun viina loppu yhtäkkiä se ei ole hauskaa..:-)
Nyt sitten kirjoitan tämän kautta Minnalle, huomenna soitan. Mutta hieman on pahamieli enkä mä nyt tiedä mitä sanon Minnalle, kun sillä on burn out ja paha mieli kun sitä ahdistaa. Sanonko vaan että ei mulla ollut kivaa..auringossa ja uimaaltaalla, eikä ollut kivaa kun ei tarvinnut mitään tehdä koko viikkona..no taidan sanoa että nyt katsotaan kohti tulevaisuutta ja yhdessä mennän. Kunnes mulla on rahaa kerätty uuteen reissuun. Päätin että laitan niin paljon rahaa pois että pääsemme syksyllä uudestaan. Mun oma pikku ihana ukko, (huom ei mulkku) huusi etelässä että kuka saatana on häneltä kysynyt kun kerroin että isäni täyttää 60 lokakuussa ja äiti on varannut matkan kreikkaan. Sanoin että ei sun tarvii tulla mukaan, tulee halvemaksi jos jäät kotiin. Ja onhan mulla Minna joka voi tulla mukaan. Niin ja taisin mä sanoa että myydän yksi autoa pois niin meillä on hieman rahaa...mutta nyt olen sitten rauhallinen taas.
Mutta en uskalla vaalle nousta, ukko kävi ja sanoi että 2 kiloa tuli, vittu se on vaan nestettä, koska iho paloi. Mutta mulla on 10 kiloa, koska olen paska ihminen joka nykyjään vaan ahmii.
Niin ja olisi mulla paljon asiaa..mutta te että kuitenkaan jaksa lukea loppuun joten jatkan huomenna.
Sen voin kertoa että kyllä se viikko oli lyhyt. Mä lähden tästä nyt vessaan ja toivon että juna tulee, se ei oikein kulkenut matkan aikana. Ja sitten vedän anoppin kakkua, ja sanon mun miehelleni ( huom ei mulkku) että onpas hyvää..niin ja miksi hän ei ymmärrä että tää blogi on meidän tapa Minna kanssa..liiotella ja pitää hauskaa..pitääkö kaikki elämässä aina olla tasapaksua, häh?
Kerro teille siitä tasapaksu elämästä joku muu kerta koska se on kirjoittamisen ja lukemisen paikka.
Meitä ihmisiä on moneksi ja se on haastavaa.
Vappuna Minna tulee perheineen meille, ostettiin jo nyt Räikköset tillpehöörit joten voitte tulla ihan noin vaan. Ja Minna..mä teen kaikki ruoat sä teet sitten kun kesällä on juhlat, jooko?
Hei vaan kaikki ja Minna, kyllä me tästä vielä noustaan ja antaa kyyneleiden valua perkele mikä on sen parempaa, ehkä orgasmi. Itse en niitä enään saa..mutta sekin on eri tarina ja siitäkin kerron. Mutta se olkoon vielä salaisuus.
Toivon että valtio kustantaa meille jokaiselle matkan aurinkoon kerran vuodessa. Kyllä ahdistus häviää kun saa aurinkoa, ihanaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti