torstai 22. huhtikuuta 2010

Ristiäislahja!

Minusta on aivan turhaa ostaa kummilapselle lahjaa. Eihän ne tarvii kun tissiä siinä iässä. Eihän ne edes muista "kuka mun kummitäti on" kun ovat aikuisia. Sitä paitsi moni heistä tarvii myös vanhempina tissiä, joten joku ristiäislahja, ei kukaan muista. Siksi ehdotan, ja vaadin että muutamme tätä perinettä!

Minusta äidille kuuluu ostaa lahja. Äiti on 9 kuukautta kantanut tätä lasta vatsassaan. Äiti saa kiitokseksi peräpukamat, virtaongelmia ja huonon selän. Äiti saa myös huonot hermot ja roikkutissit. Miksi siis äitiä ei voisi muistaa paremmin? Ehdotan Minnalle että ostatte tässä tapauksessa matkan Brasilian, äidille! Äiti voisi sitten mennä karnevaaleille ja kerätä peräpukamat ja hermot kasaan. Äiti eli minä voi myös saada, henkilökohtaisen valmentajan joka laittaa mun kehokuntoon. Siinä riski on se että vedän akkat turpaan, eli haluan hyvännäköisen nuoren miehen tai kypsempi kokenut mies, valmentajaksi!

Eli älä Minna osta lusikkaa lapselle, anna tutti ja lahja tulee sitten minulle. Olenhan sen ansainnut, perkele. Jos ihoarvet jää ja vatsa ja muut ongelmat, niin kun aikaisemmin, olen todellakin sitä mieltä että lapsi ei tarvii lahjaa vaan minä. Lapsi aei kuitenkaan tänäpäivänä opeteta arvostamaan mitään, joten voi olla että saisit kuulla koko elämäsi siitä rumasta lusikasta. Eihän se ole minun vika äitina, vaan yhteiskunnan! :-)

Brasiliaan siis!

P.s myös keltainen mekko käy ristiäisissä, mutta sillon toivon ja vaadin että käytät liilanväriset sukkahousut! Kengät pitää myös olla keltaiset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti