keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

Terveiset Teneriffalta!

Hei Minna! Hengissä olen. Kurkunpää tuledusta mutta niin kun Minna kirjoitti parempi lomalla kipeanä kun kotona terveenä. Voitko Minna rakas korjata mun tekstia täällä ei ole ääkkoset.
Mun piti vaan teille kertoa etta täällä on viina ja ruokaa niin perkelesti! Ihanaa kun saa juoda aamusta iltan ja kaikki on jo maksettu. All inclucise paketti, alkohoolia niin paljon kun sielu sietää. Täällä on ollut pari päivää aurinkoa, iho palaa ja päätä särkee. Nyt menen uudestaan lääkäriin. Mun pyyntö oli että antibiootti sopii auringon ja alkohoolin kanssa. Lääkäri sanoi, no problem!
Moro ja anteeksi etta näin lyhyt kirje. Palaan kohta kotiin.
Ps. ääkköset korjattu, paloiko nahka kivasti antibiootin ansioista? Olen kerran sen kokenut...ter. Minna niin ja tervetuloa kotiin kaveri.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti