torstai 1. huhtikuuta 2010

Rakas Minna

Kirjotain ehkä viimeisen kerran sinulle meidän blogin kautta. Toivon että yhteinen matkamme jatkuu viikon päästä, mutta pidäthän mielessä että elämä tuo ja elämä vie. Ja minut viedään nyt Teneriffalle. Pidä huolta itsestäsi olet hieno ihminen. Muista aina minisienestys ja yhteiset sieniretket jos en palaa enään ikinä tänne arkeen.
Tosin paskat siitä ajatellusta, jos et kuule tai näe minusta viikonpäästä lauantaina, tule heti suoraan Teneriffalle pelastamaan mua. Voi olla että istun silloin vankilassa Jussi Ahteen tai Iso D tai Matti Nykäsen kanssa. Syy on mahdoton nyt arvioida, voihan olla että kyse on rahaan puutteesta ja sinullahan on visa joten tule hakemaan, lupaan maksaa takasin.
Minun piti kirjoittaa sulle helvetin hyvä vitsi mutta mun atk taidot jotka ovat huimat, mielettömät ei riittänyt. En voinnut välillä katsoa sähköpostia yms, joten paskat se sai olla. En siis osannut. Sorri kaveri!
Asiaan: Nyt olen pakanut tavarat, aloitin mulkun vaatteilla ja tavaroilla. Se ei viennyt kun 5 minuttia. Kaikki vaatteet sopii aina, ja mähän olen ne ostannut niin tiedän mitä kaapissa on! Sitten lasten tavarat, jolloin määrä kasvoi huomattavasti! Mua ei enään yhtään tehnyt mieli pakata, mutta pakko oli, huomenna taksi tulee kl 6.15. Sitten tuli se vuoro jolloin piti pakata omat kamat, voi perkele sanon minä. Väärän kokoiset, väärä väri, väärä kangas/materiaali, liian kireet liian paksut liian vanhat yms. Jumalauta siinä meni päivän hermot. Onko mulla Minna näin karseet vaateet? Hähä onko?
Nyt pitää mennä sinne kauppoihin missä oltiin kerran vaivaset 3 tuntia ja sun mulkku melkein itksi surusta kun oltiin liian kauan poissa. Pitää ostaa kesä vaatteita.
Vuosi sitten harrastin urheilua, en syönnyt karkkia enkä suklaata, nyt syön kaikkea ja en liiku. Eli vaatteet ei sovi. Olen sitten iso tai pieni ihminen mutta vaatteet jotka on kaapissa ei sovi mulle!
Rakas Minna otatko tämän haasteen vastaan. Meidän pitää säästää noin 1000 euroa, jotta voimme lähteä yhteiselle matkalle. Siis nyt tarkoitan sä ja mä. Koko perhee on sitten 4000 ja se ei taho onnistua kun panemalla rikkaita miehiä ja niitä ei ole näkynyt viime aikoina. Jos lähtisimme voisimme kerätä rahaa ja lähetä sillei äkkilähtönä. Jos meillä on rahaa ja lomaa.
Okei teillä on ajokortti edessä ja meillä kuten teillä on lainaa. Eli antaa olla mutta voidaan sillei mietintämyssyyn laittaa koska jos säästämme matkaa varten olemme sen silloin myös ansainneet.
Mitäs te lukijat olette mieltä, viikon loma kaverin kanssa. Minusta kuulosta hauskalta ja en usko että meidän tarvii ottaa perseet jokapäivä. Voidaan juoda vettä ja olla sivistyneitä. HUOM! toi olla aprilli pila, eihän me nyt viikon lomalle lähdetä jos vettä pitää juoda. Miettikää nyt hieman mitä kirjoitan..
Nyt täytyy vielä käydä omalla vessalla, koska siellä ei juna kulje. Se on kumma juttu! Juna ei tule vaikka kunka yrittää. Tosin voi johtua siitä että syö pekonia ja sipsiä joka päivä..ja juo punkkua?
Olen yhteydessä jos siellä on kone ja osaan käyttää sitä, muuten Minna huolehtii päivityksestä koska olet muutaman nyt auki kun olen niin ahkerasti kertonut teille asioita.
Olkaa kilttejä pääsiäisenä, syökää munaa! Ja Minnalle, et vittu ota uutta kaveria, parempaa et saa ja turhaan sitten tapellan siitä kun palaan. Mä lupaan että mulla ei ole uutta kaveria kun palaan, kato mulla on suku mukana. Voi olla että olen täysin burn out!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti