sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

Haravoiminen!

Helvetti sanon minä! Meillä on iso piha ja koko nurmikko pitää haravoida. Näin keväällä kun saa tehdä kaiki nämä ihanat työt tulee mieleen kaikki sinkut ja kerros talossa asuvat. Mutta samalla kun tässä oma pikku juippi roudaa grillin esille, täytyy sanoa että en kaipaa kerrostaloon, vaikka se tarkoittaa että pitää haravoida ja pestä ikkunat yms yms.
Onhan se ihanaa kun pystyy ulkoilemaan nykyjään ihan eri tavalla, kun talvella. Vaikk kylmä tuuli puhaltaa. Muistakaa laittaa kaulaliina tisseille, ettei tule pipi tisu illalla. Miehet voi sitten vaikka pitää pitkäkalsarit, että pikku mies pysyy lämpimänä.
Nyt mun pitää mennä pesemään autoni, kait mun pitää näyttää mun ukolle että ole tehopakkaus :-) vaikka olen kyllä kaikkea muuta.
Mulla on järkyttävä allergia, väsyttää, päätä särkee ja hartiat on jumissa koska eilen oli vetoa kun olin juhlissa. Mun hartiat ei siedä vetoa lainkaan, oisko kilpirauhasen syytä tai haiman :-) en tiedä mutta vetoa en kaipaa. Nyt kaipaan kyllä jo että mun pikku juippi laittaa mun mini kuntoon että pääsen Minnan luokse. Lupaan ajaa sinne heti kun saan luvan ajaa. On mulla ajolupa kunnossa mutta auto pitää katsastaa ja remontti on kesken, voi ei.
Huomenna pääsee töihin, ihanaa! Saa väsyneenä olla puolikuntoinen, silmät punaisena ja räkä valuu, mikä on sen parempaa? Se on moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti