maanantai 12. huhtikuuta 2010

Mustat sukat, hermot kireellä!

Onko teillä koskaan ollut sama tunne kun palaatte viikon lomalta. Pesin pyykkiä sairaan kovalla tahdilla koska haluan päästä siitä eroon. Eilen sitten pesin viimeiset tummat vaatteet ja kultamusukkan kaikki kalsarit ja mustat sukat oli siinä koneessa. Jumalauta että otti päähän kun yritin sitten laittaa 15 paria yhteen. Vittujen kesä sanon minä. Ei auttanut kun laittaa 1 risti 2 ja toivoa parasta. Jos kultamusukka, rakas kulta pieni mieheni sitten jotain sanoo, sanon hänelle että kuule kulta pese ja hoida ihan itse!

P.s Annelle, jumalauta mä olen ylpeä susta, nyt haluat hoitaa itseäsi kuntoon. Mä olen sun tukena, ja hoidetaan toisiamme! Ja kesämakkaraa pitää saada, ja vielä en ole ehtinyt grillata makkaraa mutta eiköhän kohta...ja uskon että se maistuu. Luojan kiitos meillä on kesä edessä ja voidaan grillata vaikka kokonaista sikaa jos niin halutaan. Kato meillä on siihen kaikki mahdollisuudet!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti