keskiviikko 31. maaliskuuta 2010

Keskiviikko

Tervehdys ihmiset. Nyt on enään paripäivää ja sitten on pääsiäinen. Munaa on luvassa, hienoa, eikö vaan.
Sitten syödään pasha ja mämmiä. Tosin muut syö koska mä en saa mämmiä syödä. Nyt kun en saa, tekee tietysti mieli mämmiä. Pashaa en syö. Tai toki voin syödä, mutta en pidä siitä. Mutta MUNAA, sitä syön joka muodossa, kovaa, löysää, paisettua,kokkelia, uppomunaa (no okei sitä en ole koskaan syönnyt)
Minusta pääsiäinen on tylsä pyhä. Sitä ei juhlita sillei minulle sopivalla tavalla. Telkkarista tulee vaan jesus aiheisiä ohjelmia. Lehti on täynnä jesus ja mooses juttuja. Nyt Minnan tyttärellä on paljon ihmettelimistä, koska Mooses, jumala, ja jesus lapsista puhutaan. Mutta kerro terveiset että älä huolehdi tyttö, ne asiat ei selviä koskaan. Näissä jutuissa on liika mututunnetta ja paljon fantasiaa. Tosin kyllä mä jumalaan uskon, mutta kaikki nää...käveliveden päällä, ja oli syömättä kuukauden ja ei juonnut viina, eikä harrastanut seksiä, eihän ne voi pitää paikkaansa.
Nyt tää otsikko oli vaan keskiviikko, mutta mulla oli näin syvällinen ajattelu näin aamukahvin ääressä. Ei perkele, nyt soitan Minnalle, mä en kestä olla näin vakava.
P.s sain yöllä nukuttua! Nyt olen ihan seis, koska keho nukkuu vielä. Mulla on myös pahamieli, huusin aivan liian ilkeitä asioita pojille eilen, hermot meni. Olen täysin paska ihminen ja nyt kun kerroin että en ihan kaikkeen usko, liittyen pääsiäiseen, saan varmaan tuntea tämän vielä nahoissani. Anteeksi jumala! Olen paha ihminen. Tosin minkäs minä sille voin että sain syntymälahjaksi, paskat hermot. Vittu sanon minä, oisitte antanut mun hermot Moosekselle tai jesuslapselle, niin eihän vietettäisi pääsiäistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti