tiistai 9. maaliskuuta 2010

Aurinko ja hyvä mieli...?

Ei se niin mene että vaikka aurinkopaistaa ´niin mulla olisi hyvä mieli. Ja jos joku sanoo..no tänään pitää olla hyvä mieli kun on auringonpaistetta...perkele se on huono klisee. Mutta en ole tänään kyllä ihme kyllä huonolla tuulella...mutta tekee mieli suklaata tai pullaa. Perkele kun saisi jotain hyvää kahvikakkua. Taitaa olla hiiva suolistossa. Sorry herkkäihoset mutta näin se on. Hiivaa korvissa, suolessa vaikka missä, tekee sen että on sokerihimo. Ja nyt en puhu alapää hiivasta. Mistä vitusta se korvaan menisi? Häh?
Täytyy taas tuhota uuni ja tehdä jotain tosi hyvää...vaikka pitää ensin ostaa perunajauhoja ja leivinjauhetta.
Tiistai päivä, ja eilen oli vapaapäivä. Mulle sopii vapaapäivät. Olin niin hyvällä tuulella ja tänään en ole yhtä ahdistunut. Voi että on kiva olla, kun elämä hymyilee. Ai niin mutta enhän mä ollut koko päivä hyvällä tuulella. Minna tuli käymään ja pilasi taas mun päivän. On se kumma juttu, kun Minna on ottanut tavaksi tehdä mut huonolle tuulelle. Joku kaunis tai ruma päivä pilaan vielä hänen hyvän mielen. Tai sitten en. Missä se helvetin Minna taas luuha, sitä en tiedä. Oisko sillä taas minihame päällä niin sitä ei pysäytä mikään.
Miten on ihmiset ahdistaako vai onko kevättä rinnassa, joko nähdään terassilla. Niksi:
Ota aurinkotuoli tai muu puutarhatuoli mene katolle. Istu siellä ja rusketut. Ukko ei löydä sua ja lapset ei näe. Hieno yhdistelmä! Voit sitten tulla alas kun naama on ruskee tai kun lumet on sulanneet. Moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti