torstai 4. maaliskuuta 2010

Kaksi kakkua perseseen!

Kuten tiedätte en seuraa reseptejä kun leivon. Äsken ajattelin että otan ja leivon pari kuivakakkua. Minna tietää että se ei ole hyvä merkki jos minä haluan leipoa. Mutta leivoin. Mulla ei ollut perunajauhoja eikä leivintäjauhoa...mutta päätin että leivon...! Laitoin sitten vaan jauhoja ja korvasin leivinjauheen ruokasoodalla...hyvin meni kunnes se saatanan kakku turposi ja valuii uniin. Toiseen päätin laittaa pähkinä/russina sekoituspussin. Ei kannata! Se kakku on muuten aika hyvä mutta täysin paska..:-) sitä ei voi leikata koska siinä on niin paljon pähkinää, menee rikki jos kokeilen. Ja sitten se on jostain syystä liian rasvanen. Paskanmarja, ajattelin ottaa toinen mukaan kun menen vuosikokoukseen. Nyt en ota. On ihanaa kun talo haisee aivan palanelle, uuni on kun tuhottu venäjä ja minä huonolla tuulella. Minnalle sopii leipominen, mulle ei. Mutta en menetä yöunia, yritän olla luja. Sanon vaan että älkää leipoko! Turha tehdä tiskiä, mä inhoon tiskiä ja sitten menee kakku roskiin.
P.s huomenna on perjantai! Ottakaa ryypyy ja muistakaa palata ensi viikolla, Minna lupasi viikonloppuna laittaa niksin. Jäämme odottamaan sitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti