lauantai 20. maaliskuuta 2010

Vituttaa!

Hei vaan hei kaikki. Mua vitutaa vaikka on lauantai. Tökkii kun huomaan miten tylsiä muut on verrattuna minuun :-)
No okei oikea syy on se että mankeloin äsken kaikki petivaatteet. Sain mankelin vanhalta tädiltä, mutta en ole käyttänyt sitä. Tänään kun alkoi ahdistaa tää arki otin mankelin esille ja annoin palaa..hauskaa se ei ollut mutta kun näin mikä ero tuli, tein ne loppun. Mun ukko tuli apuun kun pyysin (ei muuten) ja sitten yritettiin yhdessä jotenkin taittaa ne lakanat. Kunnes mulla meni hermot.En mä jaksanut katsoa kun asia kävi jotenkin henkisesti raskaaksi mun ukolle..!
Mulla oli tässä syksyllä ja talvella iso harrastus joka vei paljon aikaa, oli rankkaa. Nyt harrastuus kausi on ohi, ja olen jatkossa paljon enemmän kotona. Nyt muistan miksi mulla on se harrastus. En mä kestä katso kun toinen on niin erilainen. Ja mä olen itsepäinen ja varmasti menee pahemaksi oma itsepäisyys, mutta niin menee ukollakin. Ettäs saa nähdä miten tää päivä loppuu.
Mitenköhän Minnalla menee? Onko hyvä mieli ja rakkautta ilmassa, ystävä? Häh onko? Nyt pizza palaa uunissa...kato mä en vitsi pyytää apua...kun toinen ei auta..moikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti