tiistai 30. maaliskuuta 2010

Estrogeeni vaije...

Hyvää päivää sanon minä. Viimeksi sain nukuttua perjantai/torstai välinen yö. Sen jälkeen olen öisin lähinnä haaveillut unesta. Kyllä mä sanon että on väärin että pitää kärsiä estrogeeni puutteesta. Hermot kireellä, tissit kipeät ja järkyttävä kainalohiki. Voi perse sanon suoraan, kyllä harmittaa kun muuten väsyttää ja kun menee maaten, huomaa että sitä vaan makaa ja leijuu pilvien päällä. Mitään lääkettä en tähän vaivaan ota, mutta minusta tulee kohta täysin zombi.
Väsyttää..ärsyttää ja juna kulkee....
En tiedä jos teillä on koskaan univaje, silloin tiedätte mistä puhun. Ei se helppoa ole, ei sitten mitenkään. Ja hiki ja haju yhdistelmä ei tietty ole kovin naisellista. Muut naiset kulkee ihanissa vaatteissa mä kävellen kainalot märkinä, vau mikä seksipeto.
No jo nyt olen sitten tämänkin kertonut teille. Ja kommenteja voi laittaa jos on vertaistuki tarvetta. Rexona, kutisee ja muut dödöt myös! Onneksi mun ihanalla Minnalla on parfyymipullo huonessaan. Mä kävin siellä tänään ja laitoin hieman, kun haisin kun vanha juoppo. Tosin en haisut viinalle mut en tiedä parempaa vertailukuvaa...:-)
Pitäkää hauskaa, lukekaa säännöllisesti kato, kohta meille tulee kevätvillitys ja siitä kannattaa lukea. MORO!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti