sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

Turvonnut viikonloppu vatsa

Tuli sitten taas syötyä kun sika koko viikonloppu. Aikaisemmin hoidin itseäni ja liikuin jatkuvasti. Minna taisi jopa kutsua mua hurjaksi. Mutta nyt se voisi kutsua mua suklaaperseeksi! Olen syönnyt suklaata kun viimeistä päivää. Ja jos tää oli viimeinen päivä voitte olla hyvällä tuulella koska olen jo syönnyt puolilevyä. Ja päivä ei ole vielä loppu. Iso normaali levy, kohta loppu. Eilen söin kaapin lämmintä maraboo suklaata, herri god että oli hyvää!
Vatsaa turvottaa, pieru lentää ja lisää tekee mieli. Oksennus on välillä lähellä mutta lisää tekee mieli. Itse sääli kun on ihanaa. Sitä haluaa palkita itseään. Tai sitten syön suruun. Huomenna on maanantai, eli syön tänään koska ottaa päähän huominen. Mutta hyvä juttu seuraavassa viikossa on se että menen kampaajalle perjantaina ja lauantaina menen juhliin Minnan kanssa.
Onko teillä koskaan vatsa sekaisin siitä että syötte sipsiä,karkkia, suklaata juotte limua ja muuta. Vatsaa turvottaa ja housut ei mene jalkaan? Onko koskaan ollut tämmöinen olo? Vai ollaanko sitä hienohelmoja ja syötte pelkkää porkkanaa? Häh? Jos näin niin mun on turha selittää tätä oloa. Uskon kuitenkin että jatkuva paskaolo ja etova olo on teillekin tuttu juttu. Keho on täynnä kuonaaineita. Kakka ei juokse...
Hyvää suununtai iltaa ja maanantai päivää, nähdään vessassa huomenna,kysy Annen perään;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti